Monday, December 26, 2016

Kuchyňka


 
Přesýpání čekoholi je hit. Musíme najít smetáček a lopatku.

  

Ztrojnásobil příjem tekutin. Několikrát denně pije ze všech pohárků a šálků. A pak v noci věčně chodíme čůrat.

 

Vaříme kdeco.

Kleště využívá k transportu schleich zvířat (dinosaur je teda adoptivní, vykopali jsme ho na pískovišti)

 Chronicky nevyspalý mimino se postará o zvukovou kulisu.

Nosil tátovi zákusky.


Snídaně na přání. Ale je teda fakt, že hru "na jako" zatím moc nechápe. Dala jsem mu imaginární kousek čokolády a on na mě nechápavě koukal, proč mu dávám vzduch...V kuchyňce ho nejvíc baví real-life tasks. Takže budu muset pohledat inspiraci. Jako funkční kuchyňka by mu udělala asi větší radost, hraní s vodou by ho zabavilo na dlouho, ale i ta ikeácká je super.
Tatínek mu včera simuloval bordel v našem dřezu, a protože máme chlapce, co má rád pořádek a řád, tak ho to vracení věcí na svoje místo docela dobře zabavilo.





2 comments:

  1. Znas obchod http://www.samostatne-dite.cz ? Byl mi doporucen a jsem nadsena, vsechno hezky pohromade. Smetacek je uplne genialni, jsem to ani neznala. http://www.samostatne-dite.cz/Stolni-smetacek-a-lopatka-Drobek-d654.htm Tak az budete zas v Cechach, muzes nakoupit. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O webu jsem slyšela, jednou jsem ho prošla, že bych tam načerpala inspiraci na to, co bychom mohli prodávat tady v Estonsku, ale už jsem se k tomu nevrátila. Díky za tip se smetáčkem, vypadá male a tedy i prakticky!

      Delete