Wednesday, December 28, 2016

Jak zabavit osmiměsíční mimino



Čas od času se mi v news feedech na Facebooku objeví dotaz, jak zabavit osmi/devíti/desíti/...- měsíční mimino. V myšlenkách těm osobám odpovídám, aby potomkovi pořídili staršího sourozence nebo psa. Jako vážně, zabavit dvě děti je podstatně jednodušší než jedno, obzvlášť pokud žijete v bytě a jste doma spolu sami. Ono když je dítě jedináček, ale jsou kolem aspoň babičky a furt se něco děje, je to jiný než když je doma jen s mámou v malym bytě, kde prostě ta akce chybí.

Stázka je Teodorovi, k jeho nevelké radosti, věčně v patách a je rozhodnutá mu ocucat cokoli, co má v rukou. Jako vážně bude fajn až přestane věci rozpouštět a začnou si spíš hrát než se vzájemně prudit.


Další skvělou zábavou se stal pes, tahá ho za chlupy, ocucává mu ocas, pokouší se o depilaci...pes z toho radost nemá, ale odmítá se pohnout. (samozřejmě, že psa bráním)
Pes je vždy nablízku.
A když není pes ani Téčko, tak leze po mě. Různě mě přelejzá a je spokojená. Tady se jí klíží oči, ale prostě nemá čas usnout, vnitřní nutkání si věčně stoupat je prostě silnější. Takže na dnešek třeba spala 8 hodin (ale zase v noci spí) a pak si dala 2x10 min během 13h dne.

Když je unavená, tak odmítá být sama, takže mi visí na noze - to teda upřímně nesnáším, protože se nemůžu hnout - nebo ječí. Před pár dny jsem objevila trik, jak se jí na chvíli zbavit, když potřebuju něco dodělat s Téčkem.

Voda do vaničky a je od ní na dobu pokoj. Téčku jsem dávala vodu do kýble v obejváku, voda v koupelně je podstatně lepší.
Obecně se nedá říct, že by dělala něco jinýho než bordel nebo rozpouštěla...T. v týhle době zvládal permanence box i navlíknout kroužek na tyčku. Podle mě by permanence box možná i dala, kdyby seděla a tu díru líp viděla. Jenže holčička všechno dělá v tomhle pololehu na boku, takže mám smůlu. Druhý dítě holt nebude na chlubení, jak je strašně moc šikovný, což mi vlastně vůbec nevadí, protože to, že v noci spí a přes den je uživatelsky ok, považuju za mnohem důležitější než brzké zvládnutí jemné motoriky.


Téčko jako profík :-) (mám lepší fotky, ale s bordelem v pozadí)



No comments:

Post a Comment