Tuesday, December 20, 2016

Jako kolovrátek

Teodor si našel skvělou zábavu, kterou praktikuje od rána do večera a mě už, mírně řečeno, začíná lízt na nervy - schovává zvířátka a nutí mě je hledat. S tím, že je schovává přede mnou a pak mi vyloženě kecá, kde jsou. A řehtá se tomu/mě. Jako třikrát to je vtipný, hodina je ještě únosná, ale celej den je fakt náročnej.


Včera Stázka výjimečně spala 2 hodiny v kuse, takže jsem měla možnost si schovku vychutnat naplno. Po hodině jsem mu říkala, jestli nechce dělat něco jinýho. Kejvnul a donesl králíka. Hádejte, kam ho schoval :-)
Ale zase díky tomuhle dvouhodinovému utrpení se naplnila jeho emoční nádrž a zbytek dne mě nechal dělat, co jsem potřebovala, pokud jsem to opravdu potřebovala.
Abych mu úplně nekřivdila, tak mi třeba dvakrát za den dá od schovky pokoj (na několikáté postěžování si, jestli nechce dělat něco jinýho, že už mě to neba) a dovolí mi si s ním stavět puzzle. Jinak tohle obří puzzle je super a potřebujem minimálně ještě jedno.

S kačenou a prasetem dneska spal.

Otázka do pléna: Jak dlouho ho ta schovka bude bavit? On si po pár dnech asi člověk zvykne, co?


3 comments:

  1. Bude ho to baviť kým si nenájde niečo čo ho nezaujme viac. To si síce asi nechcela počuť, ale je to tak. Možešmu skúsiť nejakú novú zaujímavú činnosť podstrčiť alebo ukázať, napríklad sa z niečim zaujato hraj a on sa možno chytí. Ja sa priznám, že u Miša sme s kažkého pokroku strašne nadšený hlavne toho rečového, takže za každú činnosť kde s ním možem rozprávať a on ma vníma som nekonečne vďačná a je mi jedno, že byt je ako po zemetrasení. Dcéra ma ale doslova týrala tým, že chcela stále dokola čítať len jednu rozprávku a to sme mali plné police knižiek, na ďalšiu sme mohli prejsť až vtedy keď si rozprávku slovko po slovku zapametala naspameť. Takýmto sposobom pozerala aj rozprávky, púšťala stale do kolo jednu kým ju nepoznala naspameť a potom ju už nikdy vidieť nepotrebovala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mě je jasný, že ho to bude bavit ještě dlouho, dokud se toho nenasytí. Lákání na jiné věci vůbec nefunguje. Jinak knížky čteme pořád ty samé v tom samém pořadí taky do té doby než omrzí a pak už je nikdy nepotřebuje. U nás žádný řečový pokroky nejsou, učí se sice nový slova, ale zněj všechny podobně, no :-/

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete