Wednesday, February 1, 2017

První a třetí

Narozeniny dětí se blíží a já začínám přemýšlet nejen nad oslavou, ale i nad dárky.

Stázce zrecyklujem Téčkovy dárky, takže dostane houpacího koně, latches board od Melissa and Doug a tatínek jí vyrábí activity board.

Teodorovi jsem před pár lety koupila balančního soba od Hapé, byl zlevněnej a myslím, že bude mít úspěch, vzhledem k tomu, jak moc rád zkouší balanc různých věcí na sobě. Jsem v pokušení ho vytáhnout už teď, neb některé dny jsou dlouhééé.
Internet

Pak tu mám pro něj připravený Boll Roo 12l - ten ale dostane před narozeninama, v březnu totiž letíme do ČR, tak do něj dostane svačinu :)

Boll.cz

A teď co jako ten hlavní/ třetí? dárek?

Pythagorovo puzzle od Grimm's? Vzhledem k tomu, jak ho baví skládat různé trojúhelníky a tetris kostky k sobě, tak by to mohlo mít úspěch.
memme.ee
Balanční/říční kameny - ted by se nám na zimu hodily - tunel totiž slaví celkem úspěch. Ovšem nevím, jestli to má na jaro-léto smysl...?
nuputaja.ee
Velké 4 elementy od Grimm's - ale jako 90 éček je celkem dost, no. 
memme.ee
Stavební kostky tisíc a jedna noc velké od Grimm's -  100 éček, to si moc nepomůžu...
grimms.eu
Nebo panenku s pindíkem

tiendas-asi.com
Houpací prkno?

vippa.ee

Nebo co jinýho? Duplo nechci, myslím, že to, co máme, nám stačí. Vláčků máme taky mraky. Smartmax ho nijak zvlášť nebere, tak nemá cenu dokupovat rozšíření. Mozaiky mám schovaný, ale k narozeninám mu je dávat nechci (ty dostane až uvidím, že je nebude rozhazovat a já pak lovit dílky pod gaučem). Nebo nějakou kuličkodráhu, třeba od Haby? Hubelino? 

6 comments:

  1. mám podobné "dilema". Prkno se mi také líbí, ale bojím se, že by u toho bylo více řevu než radosti (řvala by ta menší), u kuličkodráhy by to bylo podobné, ta menší by měla pořád kuličku v puse a řvala by zase ta větší:) Vím, že duplo nechceš, ale já uvažuji o sadě s ozubenými kolečky 10845 Můj první kolotoč (třeba by se i Téčku líbilo vozit zvířátka na kolotoči:) Jana

    ReplyDelete
  2. Kolotoč vypadá dobře, to by se i T. mohlo líbit, ale mě už se taaaak strašně další duplo nechce kupovat. Dostane přírodovědnej kufřík (viz příspěvek výše), Pythagorovo puzzle od Grimm's a panenku - motorický věci nechám na podzim. A třeba pak koupím i to Duplo nebo kuličkodráhu (je mi jasný, že Stáz by mu kuličku taky požírala a bořila mu to)

    ReplyDelete
  3. Prkno jsem koupila z vippa na tvoje doporuceni. Domluva super, prkna jsem koupila 2ks, protoze mam 3 kluky (8,5 a 2roky). Dostali to na Vanoce. Nejprve zklamani, vubec si ty prkna nevsimali, jsem myslela, ze me trefi. Pak si ale dostatcne vyhrali s legem( co bych se uz mohla poucit, ze kdyz si neco prejou, tak to nekomplikovat necim jinym) a ted jsem mela petiletaka doma dele, byl nemocny a byla jsem uplne v uzasu, co vsechno vymysleli. Byl z toho bunkr, klouzacky z gauce, houpani a jeste se musim poradne kouknout na youtube, aby jsme na to vsichni cvicili :-) takze suma sumarum nakonec velka spokojenost. Dokonce padlo i prani, ze tech prken by melo byt vic, no haha...

    ReplyDelete
  4. A jak si psala albi kouzelne creni, tak to opravdu doporucuju. Ja jsem to v podstate koupila kvuli babicce, ted jen reknu jakou knihu bychom chteli koupit a babicka koupi a vsichni jsme spokojeni. Doporucuju atlas zvirat, to jede u vsech, knihy jsou namluvene hezkou cestinou. Nejmladsi ted dostal zpivanky a si se jemu libi, ale mne opravdu vadi to aranzma, no ja to nemuzu poslouchat. Taky mame atlas sveta, anglictinu, logo, lidske telo,ceska republika. A jak maji ruzne narozeniny a svatky, tak proste nechame dokupovat dalsi.

    ReplyDelete
  5. A ja uplne miluju kaplu, ale mozna na to je T jeste maly. Je to tak vic predpredskolacky :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, kaplu mám v merku do budoucna. Kdyby jim máma koupila to albi čtení, tak bych se nezlobila, ale sama do toho ty peníze moc dávat nechci. Ale díky za tipy na knížky. Takže s vippou spokojená, to je dobře, taky ho od nich vezmu, třeba kolem Vánoc.

      Delete