Tuesday, February 14, 2017

Marodi


Všichni tři jsme nemocní, teda spíš "nemocní". Máme rýmu a kašel. Celkem na houby, dětem vlastně nic není, takže jsou aktivní jako obvykle, jen kňouraj, jsou protivkové a ještě do toho v noci blbě spěj (a Stáz i přes den), protože kašlou. Téčku se z kašle (hlenů) navaluje, takže ječí, protože se mu chce zvracet. Včera v noci se rozčílil tak moc, že se fakt poblil, tak zas ječel, že vyvrhl večeři...Stáz se zase blbě u kojení dejchá...no, já mám z nedostatku spánku a plných dutin hlavu jako střep. Prostě dvě "nemocný" děti jsou nepřenositelná zkušenost, to se musí zažít, a fakt lituju všechny, co jsou doma s protivkama x týdnů, to si neumím představit. My v rámci zachování mého psychického zdraví chodíme ven (dneska jsem já největší protiva), jaro je totiž cítit ve vzduchu a mě to nabíjí pozitivní energií. A díky tomu, že je tepleji, dneska v útulku bylo venku prase, to Teodorovi udělalo neskutečnou radost. Jinak Téčko na dnešek spal 7.5 hodiny a přesto vydržel celej den do 8 večera bez jedinýho zhroucení. Stáz spala o dvě hodiny víc a taky vydržela se dvěma 10 minutovejma zdřímnutíma. Děti jedou asi na jarní energii či co. Pes dva dny jel na jakési jarní vlně, takže jsme zjistili, že Stázka má ideální velikost shih-tzu slečny - naštěstí pes už dneska dal pokoj, jinak jsem ho měla chuť uvázat někde v lese nebo ho nechat vykastrovat.


No comments:

Post a Comment