Thursday, January 26, 2017

Ona je už tak velká a šikovná

Lepší fotka z dneška není
Doposud jsem nad Stázčinými pokroky moc neochichala ani neachivovala, tak nějak mi to nepřišlo a vždycky mi přišla oproti Téčku taková maličká, miminkovská, "opožděná" nevím, jak to vyjádřit. Ovšem dneska mi došlo, že ona je už tak velká a šikovná. Rozhodně není malý bezmocný nerozumný mimino.
Ona mi rozumí - řeknu, že půjdem do kuchyně a ona se tam vydá, řeknu, aby si zatleskala (netleskáme jí, ale naučila se tleskat a většinou tleskala v takových vtipných situacích, tak jsem to vždycky okomentovala "no, zatleskej si") a ona zatleská, rozumí "ne", horký...
Snaží se imitovat, o tom, že imituje Téčko jsem už psala. Dneska jsem vytáhla kuličkovou zatloukačku, ukázala jsem jí, jak to dělat a ona se tak snažila ty pohyby kopírovat. Prostě tu brzo bude batolátko.

Pointa: Devítiměsíční mimino není hloupý a dokonce i rozumí - někdy mi totiž přijde, že spousta lidí si myslí opak.

A aby to nebylo jen o Stáz, tak Teodor začal z geometrických tvarů dělat jiný - třeba z trojúhelníků obdelník apod. Ale stejně nejradši stále hází schleichy.

No comments:

Post a Comment