Wednesday, January 4, 2017

Kuchyňka skoro jako opravdová

Včera jsem narazila na tenhle článek o tom, že i Ikeacká kuchyňka se dá použít jako fuknční kuchyňka k vaření. Při čtení jsem si říkala "ano" "souhlasím" "super nápad"...protože jak už jsem psala dřív, Teodor ze začátku moc nechápal "jako vaření", zato úkoly z opravdového života se chytly opravdu hned. Dneska jsme zkusili umýt nádobí, dobře, pěna na rukou mu vadila, takže si věčně utíral ruce, ale jinak ho to moc bavilo (sama si z dětství pamatuju, jak mě mytí nádobí s babi, která nikam nespěchala, bavilo).


V návaznosti na článek si říkám, že zítra zkusíme zavést umývání jeho nádobí po jídle v tom pididřezu, protože v našem velkém není špunt. Navíc máme myčku a nebojím se jí používat. Možná by stálo za to mu tam zkusit nastěhovat jeho talíře, příbor a hrničky - jestli se to chytne - problém je v tom, že jíme spolu v kuchyni, tak nevím, jestli nebudem líní to nosit sem a tam. Jo a krájet by tam taky mohl. A až Stázka trochu zmoudří, tak i vařit by tam přece mohl. Původně jsem teda myslela, že vyměnili tu varnou desku za opravdovou, pak jsem si teda všimla, že mají nějaký externí vařič.

Ach, jak já bych chtěla ten dům a mít v kuchyni i nízkou linku, aby se tam mohly děti realizovat...

No comments:

Post a Comment