Friday, January 27, 2017

Celej den venku

Když se T. dneska ráno probudil, tak mi bylo jasný, že tohle bude jeden z těch dní, kdy ho po prvních 10 minutách dne budu chtít zavřít do krabice a poslat babičce. Takže jsem stála před volbou: 1) jít ven jen se psem, což zabije max. hodinu času a nechat se prudit po zbytek dne nebo 2) sebrat všechny síly, odvahu,...a vyrazit na cestu k moři, kam jsem se s nima už pár dní chtěla jít podívat, protože tam jsou kameny, který by mladý pán mohl házet do moře. (Kameny byly ovšem přimrzlý k zemi, takže plán nefungoval tak, jak jsem si myslela) A aby toho nebylo málo, řekla jsem si, že s sebou vezmu i psa, protože on tyhle výlety miluje. 

Zvládli jsme to překvapivě dobře. T. snaší chození na vlastní pohon celkem dobře, Stáz kočár trpí a stejně nakonec vždycky skončí u zdroje potravy a pes se choval kupodivu vychovaně. Holčičce se chtělo spát od momentu odchodu ze dveří, ale borka vydržela bejt vzhůru další 3 hodiny, protože co kdyby jí náhodou něco uteklo, že? Teodorovi se u moře celkem líbilo, byly tam kačeny, labutě a racci a obecně je na těch vlnách něco uklidňujícího. 


 
Nadšení z nich přímo tryská.





Doma jsem odložila spící Stáz, ohřáli jsme si s T. jídlo a znova mi bylo jasný, že doma po zbytek dne zůstat nemůžem. Protože bylo nad nulou, pískoviště trochu povolilo, takže jsem zavelela směr pískoviště a bábovičky. S pískem jsem se trefila, jako kdyby mu to přesýpání a rozhazování děsně chybělo. Mimochodem Vivo holinky jsou super, sedí skvěle, ale jsou teda na úzkou nohu. 
Stáz překvapila tím, že se nechala v pohodě oblíknout do kombinézy a že si spokojeně lezla po pískovišti a to, že je jak čuně, jí bylo upřímně jedno. Teodor by v tomhle věku seděl a řval.





Posypává jí pískem


Schleich nesměl chybět


No a pak jsme přišli vymrzlí domů (jak se blížila soumrak, začalo přituhovat), děti se zabavily samy, já prokrastinovala, když přišla zpráva od Čecha, že za půl hodiny jsou u nás a že půjdem na krátkou procházku. Ok, nakonec se to docela hodilo, protože jinak by usnuly před šestou večer a to zavání tím, že by tady pak mohly strašit až do noci, takhle usnuly po sedmý, značka ideál. Pokud T. v noci nebude dělat dlouhou inventuru schleichů, tak zítra s nima do zoo. A asi mu vytáhnu FirstBike ze sklepa a budu ho nutit být aktivním, aby neměl roupy.

Čekala jsem, že po takovýhle aktivitě budu večer mrtvá, ale opak je pravdou. Čerstvý vzduch, málo kňourání a pohyb mi asi udělaly dobře na duši.

6 comments:

  1. A mate "domaci" piskoviste? Velka krabice s krupici a auticka a zviratka do toho? U nas ted hooodne v kurzu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mame au toho taky vydrzi dlouho. Ale nejdou delat babovicky.

      Delete
    2. Mame au toho taky vydrzi dlouho. Ale nejdou delat babovicky.

      Delete
    3. Mame au toho taky vydrzi dlouho. Ale nejdou delat babovicky.

      Delete
    4. Jo, jo. To jsem cetla nekdy, nevim, ma se tam pridat olej? Asi... anebo kineticky pisek, to vypada taky dobre.

      Delete
    5. Kinetickej písek mě už taky napadl, ale zase kam s ním...ten olej zkusím pogooglit. Dík!

      Delete