Sunday, November 27, 2016

Den se Stázkou (a psem)



Neskutečné se stalo skutečným, tatínek vzal Téčko za babičkou a my zůstali doma sami. Jako včera ani jeden ze zučastněných nevěřil, že odjedou, protože matka je kvočna, Téčko tatínka poslední měsíc totálně bojkotovalo a tatínek prostě spolíhal na to, že vyměknu a řeknu, že jedu taky. Odjeli, a to navzdory tomu, že ráno zaspali a že Téčko po probuzení bylo děsně ukňouraný, takže se zdálo, že to nemá cenu ho nutit. 

Den se Stáz byl krutá pohoda, víc takových dní, mohli by jezdit k babi tak jednou do měsíce. Škoda jen, že babi nemá moc zájem - umírám zvědavostí se dozvědět, jestli dnešní návštěva probíhala jinak než obvykle: to se totiž Téčku pustila televize (kterou on nesleduje) a pak se podstrojují nejrůznější "lahůdky" tatínkovi a já se věnuju dětem s minimálními zdroji. Ale předpokládám, že tím, že matka kvočna nebyla přítomna, tak že se mu věnovali víc než obvykle. Uvidíme. 

Jak jsme ten den strávili? Z původního plánu jet do OC okouknout slevy sešlo, nakupovala jsem online - jeden obrovský online obchod měl jakousi akci "Červená neděle", tak jsem Téčku konečně koupila CD/MP3 přehrávač (a nám jednou koupím přehrávač na LP), tatínkovi vánoční dárek, který budu používat hlavně já a nechala jsem vytisknout cca 500 fotek. Ten tisk nade mnou visel už několik let a jsem ráda, že si ho můžu odškrtnout, teda ne úplně, protože ještě jeden rok není vytištěný, ale prostě část mám splněnou. A to se radši nezmiňuju o svém tajném snu fotoknihy pro každé dítě. Třeba se tatínek hecne a fakt 2x do měsíce vezme dítě na celej den pryč a já budu moct dělat svoje. 
Jako přiznám se, že jsem se Stázce skoro vůbec nevěnovala, ona se tady plazila, ocucávala Téčku hračky, které jí běžně nejsou půjčovány, dlouho spala (že by běžně spala tak krátce kvůli Téčku???) a obecně mě k ničemu nepotřebovala. Odpoledne jsme zašli na procházku s kočárkem, kde usnula na svých obvyklých 20 minut - bylo to fajn se projít v tom mrazivém vzduchu. Doufám, že se mi T. nevrátí zamrzlý, oblečenej na tuhle zimu není a Lodger fusak taky zrovna není do polárních podmínek. Poučení pro příště, podívat se z okna než dítě vyšlu ze dveří. Po vyspání mě tu Stázka chvíli přelejzala, ocucávala, trochu jsme uklidily...prostě efektivní pohoda den.

Teď večer jsem zabalila všechny dárky, které budou zabaleny (kuchyňka a příslušenství zabaleno nebude) a jsem více méně na Vánoce připravená. Juch. (Ano, u mě inspiraci na balení dárků fakt nehledejte :)


Dnešek jsem si doopravdy užila, ale už je čas na to, aby se mi kluci vrátili domů.



No comments:

Post a Comment