Saturday, May 20, 2017

První Play-doh sada

Do dneška jsem sadám od Play-Doh odolávála, protože to jsou "plastový krámy", je to od "ďábelského Hasbro" a ty 4 kelímky, co nám tu leží bez většího zájmu už přes rok, nám přece stačí, navíc samotná modelína přece podporuje fantazii, nepotřebujem k tomu žádná udělátka. Jak jsem se jen spletla!

Po návratu z nákupů oblečení pro mě a Stáz (celorodinnej sobotní výlet, ukažte si na nás prstem) jsme se vrátili všichni naprosto vyřízení, T. začal kňourat, tak jsem vytáhla právě koupenou sadu a ač mi tvrdil, že se podívat nechce, tak to nevydržel a krize tím byla zažehnána.





Zabavilo ho to na hodinu, já se přenesla přes to, že se barvy smíchaj, nijak zvlášť se u toho nehádaj, takže plastovej krám kandiduje na oblíbenou hračku a já pokukuju po nějaký další rozumný sadě (něco s tiskátkama, vykrajovátkama). 

7 comments:

  1. Já teď koupila Ádi 4 kelímky plastelíny (starý 2 už dávno vyschly a vyhodila jsem je) jako bolestný za nemocnici a je to největší zábava posledních dnů (kromě vytrhávání plevele z trávníku :-). Ale do těch sad už se mi teda moc nechce...Adel nejvíc baví vyválet si z plastelíny těsto, dala jsem ji vykrajovátka a tak si sama peče cukroví.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě přijde, že to může být i tím, že děti jsou starší a zručnější a navíc to delší dobu neviděly :) Jinak já jsem právě přemýšlela nad nějakým vzorovaným válečkem, vykrajovátkama a tiskátkama, ne něco super složitýho.

      Delete
  2. Od staršej dcéry mám oberené, že sú lepšie tie malé sady, tie veľké mechanické čo vraj vedia všetko možné aj nemožne, su často ťažko ovládateľné, raz od babičky dostala tu veľku zmrzlináreň a bolo to fakt na dve veci... a spraviť zmrzku som mala problém aj ja. Ale tie menšie kde tu takéto rozne vytlačátka a vykrajovátka a váleček na váľanie tak tie boli super, akurat plastelínu večšinou dokupujeme v Pepcu, je oveľa lacnejšia a lepšie sa s ňou pracuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě ty velký sady přijdou nepochopitelný jen z obrázků, takže mě nelákaj :-D Hele, to Pepco je jen ve velkých městech? To maj nějakou svojí značku?

      Delete
    2. ja mám pocit, že pepco je všade v Ostrave je ich minimálne 10 :D a je dokonca aj na Slovensku u mojich rodičova a oni bývaju na zabudnutých kysuciach :D. tu si možeš najsť kde všade sú. Ako oblečenie majú extra lacné a kvalita večšinou odpovedá cene. Ale majú super výukove kračky za super ceny.Napríklad puzzle maju od značky treffl a prídu mi lepšie ako od djeca, kvalitou a spracovanim, djeco ma štilovejšie obrazky :)

      Delete
    3. V okolí bydliště mých rodičů fakt nic :-D Já to říkám furt, že to je děsná díra. Treffl jsou dobrý puzzle,mě se djeco zase tak moc nelíbí.

      Delete
  3. Moje deti dostali zubaře a byla to nej hracka od jeziska, hrali si s tim celou zimu, doporučuji.:-)

    ReplyDelete