Sunday, May 21, 2017

Léto


Venku je léto...minulý týden jsme nosili mikinu, bundu a čepici, teď to je venku na krátký rukáv. Takhle by mohlo bejt dalšího půl roku, ani vedro ani zima, děti stačí jen obout :-) (a pak zase venku zout) V MHD bude asi na chípnutí, protože venku narozdíl od busu fouká (výhoda života u moře, v zimě je ten vítr ale dost na houby), nicméně za 14 dní si už budem vozit zadek v klimatizovaném voze, takže to už mě taky zase tak netrápí. Co mě ale trápí je naše naprostá nepřipravenost na léto.

Obrovský skok v kreslení. Kreslí prasata a kuřátka (na obrázku nejsou vidět), pak ještě koleje.
Teodor má pořád ten jeden pár kraťas z loňska, nemá klobouk, Stáz potřebuje velikost oblečení 86, kterou taky nějak nemáme, sandále nemáme (a to ani v e-shopu, to jsme zase prokoučovali, neb podle mě polovina rodičů shání a nám objednávku vyřídí až za 2 týdny)...prostě krize. Oboum dětem chci pořídit Nike Sunray, protože loni jsem s nima byla spokojená, samozřejmě všude vyprodaný, takže T. chodí v kotníčkových Froddech. Já samozřejmě taky nemám, co na sebe. Pamatuju si, že loni jsem na tom byla podobně (v některých směrech jsem nepoučitelná) a že než jsem se dostala ke koupi opalovacího krému, tak teplé dny byly fuč. Letos potřebuju bejt o něco výkonnější, protože za týden letíme do ČR a tam to léto, předpokládám, bude.
Prasátko jedlo zmrzlinu.
Flaška s vodou má konečně využití.


Tady jsem jim chtěla udělat roztomilou fotku, T. se ovšem chtěl houpat bez Stáz, která tam byla první. Můj nápad, aby se houpali spolu, neschvaloval.

No comments:

Post a Comment