Saturday, April 1, 2017

Tipovačka o ceny


Dneska jsme tu měli takovou malou oslavu narozenin a mě došlo, že Stázka vlastně pořád nechodí. Zatím se nezdá, že by měla chuť se pustit do prostoru. Jako když jí dám do ruky něco velkýho, tak pár kroků udělá, ale sama od sebe se k tomu nemá a já jí k tomu nijak zvlášť nehecuju.

Myslíte, že do roka (v úterý) se sama pustí do prostoru? Tipy pište do komentů a všechny správné odměním nějakým suvenýrem z Estonska až v červnu přijedem. Před odesláním komentáře zaškrtněte to políčko "notify me", aby Vám na email přišlo oznámení, že jsem taky komentovala.

6 comments:

  1. Ahoj, myslím si, že je to rozumná ženská, takže se zatím sama do prostoru nepustí :-) a bude si užívat ještě chvilku toho klidného ne-běhání.

    ReplyDelete
  2. Myslim ze ne, mas krasny dort, vse nejlepsi! Iveta medif@napis.to

    ReplyDelete
  3. Já si taky myslím, že ne....:-) můj stejně starý syn udělá taky dva, tři krůčky do mé náruče jednou, max. dvakrát za den, ale samotné chození ho netankuje...místo toho chodí často po dvou, zejm. když má něco v ruce, ale po kolenách :-)

    ReplyDelete
  4. Sázím na to, že ano.

    edubjakova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Prijde na to, pokud bude hodne moc velka motivace, tak urcite.

    MPM@centrum.cz

    ReplyDelete