Friday, November 20, 2015

Ach jo


Nesnáším listopad. Jako fakt to je ten nejhnusnější měsíc tady: šero, vlhko, vlezlá zima, úplně si umím představit, že bych celé dny ležela zalezlá v posteli, pila čaj a pospávala. Obecně teda co bych dala za to spát víc jak 4-5 hodin v kuse, třeba celou noc, to zní prostě jako něco, na co se v nejbližší době nemůžu těšit.

Batole teď pár týdnů (nebo možná že to byly fakt jen 2 týdny) spalo celkem obstojně, probouzelo se, když jsem šla spát já (psovi to většinou trvá než se uvelebí a dělá u toho rámus + mě se taky líp usíná s dítětem na prsu než bez něj), pak kolem 4. ráno, kdy se mu chtělo čůrat a pak až po sedmý - to byla prostě lahoda. Opatrně jsem si říkala, že směřujeme k prospané noci, a pak se něco pokazilo a on se opět budí každou chvíli, zase ponocujem...Kdyby to bylo proto, že prostě spát nepotřebuje, tak bych to snad i nějak respektovala, ale on se ráno probouzí protivnej, nevyspalej a já taky. Nehledě na to, že když se ho v noci snažím ukojit, tak se mi většnou strašně chce čůrat, ale neodvažuju se vstát a jít. Jak to budu dělat za pár týdnů netuším.

Protože je venku tak hnusně, dítěti se nechce ven. Respektive nesnáší oblíkání do gumových kalhot, to ho rozbije a pak řve až do doby než vylezem ven, někdy i potom, jindy se z něj jako mávnutím proutku stane reklamní batole, co se usmívá na všechny kolem (obecně pomáhá potkat nějakýho souseda/sousedku). A i když teda jsme venku, tak ho to tam moc nebaví. Ranní procházky se psem jsem zrušila, myslím, že to vyhovuje všem zúčastněným, ani tatínek neremcá, místo toho máme dopoledne volné na vyřizování pochůzek - jakmile si nemusí oblíkat gumový kalhoty, tak se nechá oblíknout celkem bez protestů. Když se probudí z poledního spánku (ten asi s letním časem zruším, usíná fakt pozdě), tak ho informuju, že půjdem ven. Strašně intenzivně kroutí hlavou jako že NE. Takže ho něčím zabavit a oblíknout. Po probuzení odmítá jíst, zato po procházce jí pěkně.

Před pár dny nás dostihlo období "ne", kroutí automaticky hlavou na všechno, občas si to rozmyslí a kejvne jako že "jo". Ale teda stále jeho "ano" a "ne" nemají velkou výpovědní hodnotu, je to spíš o tom to odhadnout.

A aby zpruzení z počasí a batolete bylo úplné, tak se mi rozbil foťák, paypal mi zablokoval peníze, domácnost se nám opět hroutí (ale aspoň máme co jíst :), hádáme se o jméně pro holčičku a o jejím příjmení...prostě už aby napadl sníh, začalo svítit sluníčko a bylo líp :)

2 comments:

  1. Bude líp, nezoufej :) Je v Estonsku trvalá sněhová pokrývka nebo jak v Čechách napadna, rozblátí se a zmizne?
    Olive

    ReplyDelete
  2. Send Viktor, Charlie and Teodor all OUT (doesn't matter where out, to shopping center) tomorrow morning and SLEEP! :D

    ReplyDelete