Friday, November 3, 2017

Úplně jsem zapomněla...


Úplně jsem zapomněla zmínit dárky k rozvoji hrubé motoriky, které pro děti zvažuju k Vánocům. A to hlavně proto,  že starší potřebuje pohyb jako sůl a to mladší je prostě vopice. 
Před dvěma týdny jsme byli na oslavě narozenin a oni tam měli i takovou menší tělocvičnu, Stázule tam byla ve svém živlu a ukázalo se, že je šikovnější než mnohé čtyřleté děti (to bylo neuvěřitelný jakou dobu dokázala viset na těch "kruzích") a Teodora to taky bavilo (ten teda padal jako švěstka). No a tenhle zážitek mě znovu přesvědčil, že místo hromadění hraček je potřeba hromadit věci na tělocvik.

Úplně nejvíc bych chtěla balanční kameny WePlay, oproti těm druhým, co jsou asi tak 2x levnější (a na jejichž jméno si teď nevzpomenu), mají tu výhodu, že mají širší nášlapnou plochu a myslím, že narozdíl od nich se tyhle dají stohovat, ale jistá si tím nejsem. Stázka totiž vyloženě vyhledává věci, na které by si mohla stoupnout a Teodor jí následuje.

A pak jsem zvažovala tohle balanční lano místo Ikea kladiny. Prostě ho šoupnout do chodby a člověk by po něm musel jít až do kuchyně :)


Když jsem hledala obrázek těch balančních kamenů, narazila jsem na estonského prodejce We Play, co prodává tuhle kladinu za poloviční cenu než v ČR. Takže teď místo lana zvažuju tohle:


Stázka má totiž neštovice, Teodor je velice pravděpodobně dostane taky, čímž je ohrožen náš odlet do ČR příští sobotu, kde jsem chtěla tyhle věci koupit. Takže jsem odkázaná na místní prodejce, a že jich tu je jak šafránu.

No comments:

Post a Comment