Sunday, January 28, 2018

Šla slepička na výlet

Tohle prostě musíte vidět! Teodor recituje básničky a ukazuje u toho! Před měsícem bych nevěřila, že se tohohle někdy dočkám. (Jo, já vím, že pro někoho, komu děti mluví v roce a půl a ve dvou odříkají celou pohádku to je dost slabý, ale pro nás to je velkej okamžik) Za poslední týden se jich naučil asi deset, pořád přidává a já nevěřím. Takže teď neustále čteme rýmovačky, což je fajn, protože to baví obě děti. A podle knižky Montessori Read and Write to je skvělá příprava na učení se čtení.


A taky k nám dorazilo období "já sám" - jsem si vždycky myslela, že jsem ho nějak u Teodora propásla a ono asi předtím neproběhlo. :) No, o tom, jak strašně moc děti rostou zase někdy jindy, ale je to neuvěřitelný, jak už jsou velcí a šikovní.

2 comments:

  1. jak já ti rozumím :-) náš 4leťák konečně dospěl k tomu, že se sám vysleče i obleče. Ještě v září jsem si o tom mohla nechat zdát :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nooo, tak u nás svlíkání ani oblíkání zatím moc nehrozí :-) Ale až to přijde, tak očekávám spoustu lajků :)) Jinak Jiřík je šikula, už se oblíkne, počítá...

      Delete