Wednesday, February 20, 2019

33


Před pár týdny jsem oslavila své 33. narozeniny. Na oslavy ani na přání na Facebooku si nepotrpím, takže od té doby, co jsem nepovolila FB ukazovat svoje narozeniny si na ně vzpomene fakt jen pár lidí (no, moji rodiče mezi nimi nejsou). Třicet tři znělo vážně dobře a že by to chtělo oslavit.

Mám novou kamarádku, bavíme se už přes rok a půl, ale poslední dobou naše kamarádství nabírá na síle (že by to bylo tím, že děti jsou větší a dá se toho víc podnikat, že nejsou k dispozici jen dvě hodiny mezi spánkama?). Díky ní objevuju uplně nové staré rány a můžu je zhojovat, protože ona je člověk, který patří do skupiny lidí, o kterých mi bylo říkáno, že nikdy pro ně nebudu nikdy dost dobrá. Obecně mi přijde mateřství jako naprosto skvělá příležitost k osobnímu růstu, vyrovnání se sama se sebou...jako život po třicítce je super :-) Člověk vážně zraje jako víno, ale teda čtyřicítky se bojím :)) (třeba zjistím, že to bude ještě lepší).
Nicméně téhle kamarádce jsem na začátku ledna řekla, že 30.1. mám narozeniny a chtěla bych je s ní oslavit. Původní plán byl bez dětí, ale člověk míní, Pán Bůh mění, že. Šli (byli tam 3 naši synové) jsme do dětské kavárny, dali jsme si dort, děti mi zazpívaly Happy Birthday, dostala jsem kytky a Teodor většinu pobytu tam proječel (nevím proč). Ale pointa - Kristina si na mě udělala čas a ještě mi stihla koupit dvě kytky (má dvojčata, takže každé mi podávalo jednu) a tak jsem po dlouhé době oslavila narozeniny s někým jiným než Viktorem. A navíc ještě to byl člověk (typově, ne konkrétně), o kterém mi bylo přes půlku života tvrzeno, že by si o mě neopřel ani kolo.

Druhou známou, se kterou jsem slavila o den později je holka, co se věnuje pohybovým vzorcům a life coachingu - ta je naprosto odlišná od Kristiny, Riina je takový ten životní optimista a terapeut. Jako jestli nemáte ještě svého life couche, tak si ho honem sežeňte nebo aspoň psychologa. Takový člověk, na kterého můžete všechno vyblít je fajn, který nedává řešení, ale jenom náhled Jo, ona z toho našeho "kamarádství" má kontakty na barefootový svět. A obecně networking. Prostě není to takové to, že já jí využívám na svoje problémy a neposlouchám jí, ona si na mě trénuje techniky a až to podnikání pořádně rozjede, tak to bude velký.

Life is good. Jako podnikání je mazec, ale v osobní rovině jsem momentálně velice spokojená :)

No comments:

Post a Comment